- Magia dużego ekranu w Twoim domu Ulubione gry, filmy i wydarzenia sportowe na dużym ekranie w Twoim domu
- Prosta konfiguracja Zoom 1,6x, pozioma i pionowa korekcja geometrii obrazu
- Wyjątkowo trwałe rozwiązanie Do 15 lat rozrywki²
- Przystępny cenowo, zaawansowany technologicznie projektor Korzystaj z możliwości projektora 4K PRO-UHD
- Wyjątkowo jasny obraz Jednakowo wysokie natężenie światła białego i barwnego: 2800 lumenów
Projektor do kina domowego Epson EH-TW6250
Cena regularna:
Cena regularna:
towar niedostępny

Opis
Projektor 4K PRO-UHD1
![]() |
Gaming na dużym ekranieTen projektor do kina domowego 4K PRO-UHD1 może wyświetlać duży obrazw Twoim domu z opóźnieniem mniejszym niż 20 ms i przękątnymi sięgającymi 500 cali. Może wyświetlać najbardziej nastrojowe obrazy dzięki szczegółowemu odwzorowaniu cieni i głębokiej czerni, zwiększyć jasność dzięki podbiciu ciemnych obszarów gamma, aby zapewnić jeszcze lepsze wrażenia podczas gier. |
![]() |
Prosta konfiguracjaKompaktowy i lekki model EH-TW6250 jest łatwy do przenoszenia, a pionowe przesunięcie obiektywu, zoom x1,6 i korekcja geometrii zapewniają swobodę pozycjonowania obrazu. Dostęp do rozrywki jest łatwy dzięki wbudowanemu systemowi Android TV i portowi HDMI 1.4. |
![]() |
Doświadcz żywych i realistycznych obrazówTechnologia 3LCD, opracowana przez firmę Epson, zapewnia generowanie wyjątkowo jasnych, a zarazem kolorowych obrazów dzięki jednakowemu natężeniu światła białego i kolorowego3. Ten projektor 4K PRO-UHD zapewnia światło o mocy 2800 lumenów i współczynnik kontrastu 35 000:1 nawet w jasnych pomieszczeniach. |
![]() |
Ciesz się swoim kinem domowym nawet przez 15 lat²Dzięki zastosowaniu lamp2 o czasie eksploatacji do 10 000 godzin możesz codzienne oglądać filmy przez kolejnych 15 lat bez konieczności ich wymiany. Projektory firmy Epson są znane z niezawodności, dzięki której nie stracisz ani minuty z ulubionego filmu, gry lub programu. |
![]() |
![]() |
Najważniejsze cechy
- EH-TW6250 Karta produktu / Broszura
Pobierz Pdf
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.