- Wyświetlacz o jasności 4600 lumenów Wyraziste obrazy Full HD i jasne kolory, nawet w dobrze oświetlonych pomieszczeniach
- Skalowalny projektor Elastycznie skalowalny projektor o przekątnej ekranu od 31 do 310 cali
- Łatwe przesyłanie strumieniowe Bezprzewodowy, funkcja automatycznego włączania zasilania MTR przez HDMI i łatwe podłączanie do inteligentnego urządzenia.
- Niezawodność w działaniu bez serwisowania Prosta instalacja z funkcją projekcji łańcuchowej i wyświetlania reklam.
- Kompletne rozwiązanie Model EB-L260F, dzięki niewiarygodnemu współczynnikowi kontrastu wynoszącemu 2 500 000:1, zapewnia żywe, realistyczne obrazy z wyraźnymi detalami cieni i głębokimi odcieniami czerni
Projektor laserowy Epson EB-L260F, 4600lm, FullHD, biały
Cena regularna:
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Projektor multimedialny, laserowy EPSON EB-L260F, 4600lm, 1920x1080p
Technologia laserowa - klucz do sukcesu
Spokojna głowa przez 5 lat
Najważniejsze cechy
Wyróżnij się jakością wyświetlania
Ten doskonały projektor laserowy Full HD pozwala przejść na wyższy poziom wydajności i niezawodności technologii laserowej bez dodatkowych kosztów. Dzięki wysokiemu współczynnikowi kontrastu 2 500 000:1 i technologii 3LCD zapewnia profesjonalny, wyjątkowy oraz wyraźne wyświetlanie w każdym środowisku pracy i podtrzymuje zaangażowanie odbiorców.
Odległość projekcji
Jeśli chcesz sprawdzić jak duży obraz uzyskasz z danej odległości, to zapraszamy do skorzystania z naszego kalkulatora odległości
Nasza rekomendacja
Projektor Epson EB-L260F, to projektor zaprojektowany specjalnie dla profesjonalnych zastosowań, takich jak prezentacje biznesowe, wykłady, czy projekcje w salach konferencyjnych i salach lekcyjnych. Posiada on wiele cech, które sprawiają, że jest doskonałym narzędziem do wyświetlania treści w sposób klarowny i efektowny.
Przykład wykorzystania projektora Epson EB-L260F.
Nie wiesz, czy ten projektor spełni Twoje oczekiwania? Zadzwoń tel. 504-234-224.
Do pobrania
Karta katalogowa
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.